توکانچی

توییتر به برخی از کاربران iOS اجازه می دهد تا از گردهمایی های Spaces کسب درآمد کنند.!

کسب درامد از توییتر

توییتر روز جمعه یک ویژگی جدید را ارائه داد که به برخی از کاربران برنامه ios اجازه می دهد بلیط های Spaces را بفروشند و از ویژگی ملاقات صوتی این شرکت درآمدزایی کنند.

Ticketed Spaces که در ماه ژوئن اعلام شد ، به کاربران اجازه می دهد دسترسی به اتاقهای صوتی زنده را که در برنامه توییتر برای iOS نگهداری می شوند بفروشند. توییتر می گوید فرصت های احتمالی کسب درآمد شامل کارگاه ها ، گفتگوها و ملاقات ها و تبریک ها است.

این ویژگی امروز فعال شد.

“[ما] می خواهیم به افرادی که در ایجاد فضاهای جذاب کمک می کنند $ $ $ کمک کند. امروز ، برخی از میزبان ها می توانند فضاهای بلیط ایجاد کنند!” توییتر در توییتی که به حساب رسمی خود Spaces ارسال کرده است ، گفت: “[در حال حاضر] ما در حال آزمایش روی iOS هستیم اما امیدواریم به زودی آن را در اختیار همه قرار دهیم. بدانید که کمی زمان می برد ، اما ما می خواهیم این را برای شما مناسب کنیم!”

میزبان ها می توانند قیمت بلیط را بین 1 تا 999 دلار تعیین کنند و می توانند تعداد شرکت کنندگان را بین 5 تا 100 نفر محدود کنند.

توییتر از فروش بلیط 3 درصد پورسانت دریافت می کند ، این نرخ زمانی که میزبان به 50،000 دلار از مجموع ویژگی های درآمدزایی توییتر از جمله Super Follows برسد ، به 20 می رسد. کاهش 30 درصدی فروش اپل برای میزبانان اعمال می شود ، زیرا فروش بلیط به صورت خرید درون برنامه ای انجام می شود.

کاربرانی که حداقل الزامات توییتر را دارا هستند باید درخواست کنند تا برای این برنامه در نظر گرفته شوند. کاربران واجد شرایط باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند ، حداقل 30 جلسه Spaces را در 30 روز گذشته میزبانی کرده و حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشند.

Ticketed Spaces بخشی از درآمدزایی توییتر است که شامل ویژگی Super Follows است که به کاربران اجازه می دهد در قبال محتوای منحصر به فرد مانند خبرنامه ، توییت خصوصی و موارد دیگر ، از دنبال کنندگان هزینه بگیرند.

حالا اگه ایفون دارین و توییتر رو گوشیتون نصبه سریع باشین تا اولین درآمد خودتون رو از توییتر کسب کنید.! البته در نظر داشته باشین که در ایرانیم!!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *