توکانچی

حذف بکگراند با استفاده از کپ کات + لینک دانلود کپ کات

چگونه بدون پرده سبز پس زمینه را با استفاده از موبایل حذف کنیم

کپ کات چیست؟

کپ کات با نام کامل Capture the moment and Cut یک نرم افزار ادیت ویدیو هست که که به دلیل داشتن امکانات زیاد و هوش مصنوعی قدرتمند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد، کپ کات به دلیل حجم کم و رندر های کم حجم بسیار در بین کابران محبوب است و از این رو اکثر افراد چه مشهور و چه معمولی که در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند یا حتی افرادی که عاشق ادیت با موبایل هستند از کپ کات استفاده میکنند.

برای حذف پس زمینه و تغییر آن شما حتما باید نرم افزار کپ کات رو دانلود بکنید، که برای سهولت کار شما ما لینک ها رو در پایین قرار دادیم.

لینک دانلود کپ کات از پلی استور

لینک دانلود کپ کات از اپ استور

ابتدا بعد از دانلود کپ کات رو باز میکنیم و روی گزینه new project کلیک میکنیم ، در این مرحله شما باید یک دسترسی به کپ کات بدید تا به فایل های شما از جمله عکس و فیلم و موزیک و… دسترسی داشته باشه ، سپس بعد از این روی گزینه add کلیک میکنیم(توجه داشته باشید که هنگام کار با نرم افزار کپ کات زبان موبایلتون روی انگلیسی باشه چون کپ کات فارسی رو پشتیبانی نمیکنه).

حذف  بک گراند فیلم
محیط نرم افزار کپ کات

سپس بعد از انتخاب و اضافه کردن عکس در بخش پایینی برنامه کپ کات بر روی گزینه overlay کلیک میکنیم و add overlay را انتخاب میکنیم، در این مرحله ترجیها یک عکس پس زمینه اضافع کنید البته میتونید ویدیو هم اضافه کنید.

حذف بک گراند ویدیو با cap cut
اموزش حذف بک گراند ویدیو با capcut

سپس یک فایل در قالب ویدیو که دوست دارید پس زمینه آن حذف شود را انتخاب کرده(توجه داشته باشید که سوژه ایی که میخواهید پس زمینه آن حذف شود را انتخاب کنید در غیر این صورت مراحل انجام شده موثر نیست).

تغییر بک گراند ویدیو
تغییر بک گراند ویدیو

بعد از انتخاب کردن فایل مورد نظر و اضافه کردن آن به ویدیو روی گزینه remove background کلیک میکنیم به همین سادگی پس زمینه شما به راحتی حذف شد.

مشاهده آموزش در یوتیوب

https://youtu.be/M6pNVgFwixM
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4]

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *