توکانچی

دریافت یوسی رایگان پابجی

یوسی رایگان پابجی

سلام به همه پابجی باز های عزیز


رفقا امید واریم حالتون خوب باشه همه شما قطعا پابجی بازی می کنین. و می دونین که برای خرید آیتم های مختلف(آیتم های ویژه ای را برای کاراکتر خود،سلاح ها و سایر تجهیزات نظام)،شرکت در رقابت های رویال پس و دیگر ایتم های پابجی یو سی پابجی لازم دارین و خب برای دریافت یوسی هم یا باید اون رو بخرین یا هم بعضی از سایت ها مثل توکانچی مقداری یوسی رایگان به شما می دن.شما می تونین با پر کردن فرم زیر تا 1000 یوسی رایگان پابجی از ما هدیه بگیرین.

PlayerUnknown’s Battlegrounds  یا به اختصار PUBG یک بازی آنلاین و در سبک اکشن است که توسط Tencent  برای سیستم عامل های اندروید و ios ساخته شده است.

    در هر بازی شما در مقابل 99 بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

    با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.

    همچنین این امکان به شما داده میشود که در حین بازی سبک دوربین را در حالت سوم شخص (TPP) یا اول شخص(FPP) انتخاب کنید که هرکدام مزایا و معایب خود را در حین بازی دارد.

    چه در یک تیم بازی کنید چه به صورت تکی نکاتی برای کمک به شما در بازی وجود دارد:

    لباس: لباس شخصیت شما باید به صورت تاکتیکی انتخاب شود تا به نحوه بازی و مبارزه شما کمک کند. در پابجی شما ازلباس زیر شروع میکنید، اما میتوانید لباس ها را با پول پابجی خرید کنید و یا میتوانید با کسب سکه یا (BP) لباس شخصیت خود را تهیه کنید.

    لحظه ی پرش خود را از هواپیما انتخاب کنید: PUBG مسیر هواپیما را از طریق نقشه ترسیم میکند و همچنین به شما می گوید که چند نفر در هواپیما باقی مانده اند، بنابراین شما یک ایده ای کلی درباره توزیع افراد در سراسر نقشه دارید. با استفاده از این اطلاعات میتوانید نقطه INFIL خود را انتخاب کنید.

    نقشه: نقشه بهترین دوست شماست زیرا مناطق امن بازی را به شما نشان میدهد.

    اسلحه های مناسب برای مبارزه: سلاح های موجود در پابجی مانند اسلحه ها دنیای واقعی کار میکنند.اسلحه ها و تپانچه ها فقط برای برد کوتاه مناسب هستند. SMG برای فضاهای محصور و وقتی میخواهید آتش سوزی ایجاد کنید مناسب است.شما باید  برای ارتقای سلاح ها و پیشرفت در بازی UC پابجی داشته باشید.

    کوله پشتی: کوله پشتی خود را همیشه از وسایل مورد نیاز پر کنید نه از وسایل غیر ضروری. شما باید وسایلی که در هنگام مبارزه به برد شما کمک میکند داخل کوله پشتی نگه داری کنید.

    تعویض مناظر بر روی اسلحه خود: شما در بازی به طور خودکار مناظر را به برخی از تفنگ ها اضافه خواهید کرد اما شما این امکان را دارید که یک اسلحه خاص را به لوازم جانبی دیگری مجهز کنید، تجهیز اسلحه ها احتیاج به پول پابجی دارد. مثلا دامنه 6X را بر روی سلاح های 7.62 میلی متری قرار دهید، زیرا قدرت و برد بیشتری دارد بنابراین برای تیراندازی بهتر است. برای SMG از بزرگنمایی خودداری کنید آنها فقط در نبرد های نزدیک کاربرد دارند و دید 8 برابر فقط به تفنگ های تیراندازی در خفا متصل می شوند.

    اگر بتوانید تمام نکات بالا را رعایت کنید میتوانید برنده مبارزه باشید و در نهایت به مراحل بالاتر برسید.

    در هر مرحله برای پیشرفت شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح و لباس شخصیت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای اسلحه ها و لباس ها شما باید از یوسی پابجی استفاده کنید.

    برای خرید یوسی ارزان پابجی میتوانید از طریق همین صفحه مراحل زیر انجام دهید:

    • بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید.
    • در صفحه ای که برای شما باز میشود اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.
    • سپس وارد صفحه پرداخت شده تا خرید شما تکمیل شود.

    10 گان قدرتمند و محبوب در PUBG MOBILE

    10 – Beryl M762

    این یک اسلحه AR است که از تیر 7.62mm استفاده میکند و دارای یک حالت اتوماتیک است که در نقشه بازی به سادگی یافت میشود. اسلحه Beryl M726 درست مثل SCAR-L یک اسلحه با اتچمنت های زیاد است. اتچمنت هایی مثل اسکوپ، muzzle، grip و خشاب را میتوانید روی آن نصب کنید. در شکل اصلی خودش لگد شلیک بیشتر و آسیب کمتری نسبت به AKM دارد. اما پایداری این گان هنگام شلیک خیلی بهتر از AKM است و با یک اتچمنت مناسب سرعت شلیک بیشتری از AKM خواهد داشت. خشاب اسلحه 30 عدد تیر 7.62mm نگه میدارد اما با انجام تغییرات میتواند تا 40 نیز افزایش یابد.

    9 – Mk14 EBR

    گان Mk14 EBR با داشتن بالاترین آسیب و حالت اتوماتیک بهترین گان DMR است. این اسلحه تنها در ایردراپ ها یافت میشود، این موضوع باعث میشود که به یک گان بسیار کمیاب تبدیل شود. این گان از تیر 7.62mm استفاده میکند و با آسیب 61 واحدی، بیشترین آسیب و بیشترین محدوده شلیک را در بین گان های DMR دارد. همچنین دارای لگد زیادی است، مخصوصا در حالت اتوماتیک، اما با اتچمنت ها میتوانید لگد آن را کاهش دهید. این گان همچنین دارای محل قرارگیری خشاب، اسکوپ، cheek pad و muzzle است. همینطور دارای دو پایه است که شلیک ها را هنگام خوابیدن روی زمین پایدار نگه میدارد. این گان در خشاب اصلی خودش 10 عدد تیر نگه میدارد اما میتواند تا 20 نیز افزایش یابد.

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 18 میانگین: 4.3]

    6 پاسخ

    1. من پابجی بازی میکنم از اینکه ام فور یخی ندارم نارلحت استم
      این اسم پابجی و پایین آیدی پابجیم لطفا یوسی به من بدهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *