توکانچی

حذف بک گراند عکس در کمتر از30 ثانیه؟! + لینک سایت(27 بهمن 1401)

tookanchi

سلام و ارادت ❤ به بخش وبلاگ سایت توکانچی خیلی خیلی خوش اومدین❤، در این مقاله ما قصد داریم تا با معرفی بهترین ابزار های برای حذف بکگراند به شما کمک کنیم تا بکگراند های عکس هاتون رو بدون صرف زمان و با چند کلیک حذف بکنید.

احتمالا براتون سوال پیش اومده که بگید آقا برای اینکه من بتونم یک کار کوچیک مثل حذف بکگراند عکس رو یاد بگیرم ،باید چندین دوره آموزش فتوشاپ بگذرونم اونم تازه اگه بتونم اونو درست انجامش بدم و تر و تمیز عکس رو در بیارم شاهکار میکنم.

ولی ما میگم نه دست نگه دارید و قبل از اینکه قدم در مسیر خیلی بزرگ ادیت بذارید و انرژی خودتون رو در مورد چیز های کوچیک تلف کنید نگهش دارید و در ادیت های خیلی خفن به کار ببرید😍‌‌‌‌‌‌،

ابتدا قبل از هر چیزی دوتا کار رو میکنیم.

اولین و بهترین سایت ، سایت remove.bg هست که هوش مصنوعی قدرتمندی داره و کار شما رو به بهترین نحو ممکن انجام میده، به تازگی این سایت امکان دانلود عکس با بهترین کیفیت را فراهم کرده که شما با ساخت حساب در این سایت قدرتمند میتواند از این قابلیت بهره مند شوید.

البته رفقا به تازگی بعضی از دوستان گفتن که به فیلتر شکن وارد سایت نمیشه برای همین محض اطمینان قندشکنتون رو روشن کنید وارد سایت بشید.

لینک مستقیم remove.bg

حذف بک گراند عکس
چطور پس زمینه عکس را حذف کنیم؟

طبق عکس بعد از ورود به سایت روی گزینه upload image کلیک میکنیم، سپس فایلی که مد نظرتون هست که میخواهید پس زمینه اون حذف بشه رو انتخاب کنید.

به همین سادگی در کمتر از 30 ثانیه پس زمینه سوژه مد نظر حذف میشود.

ابزار دوم دیگه نیاز به معرفی نداره(عملا توی کل ایران هرکسی به کسی بخواد انتقاد کنه درجا میگه فتوشاپ کرده اینو😅).

شرکت ادوبی اومده برای ساده تر کردن کار ادیتور های عزیز یک ابزار طراحی کرده و اسمش رو هم adobe spark گذاشته و به جرعت میتونیم بگیم از خفن ترین ابزار های موجود برای حذف بکگراند هست،برای کار با این ابزار کافیه طبق مراحل زیر عمل کنید.

محیط adobe spark

طبق عکس برای استفاده از ابزار adobe spark باید وارد سایت خود ادوبی بشویم و به سادگی روی upload your photoکلیک میکنیم و از گالری و یا حافظه موبایل عکسی را که می‌خواهید پس زمینه اون حذف شده رو انتخاب میکنیم.

بین 20 تا 30 ثانیه صبر میکنیم تا عکس شناخته و پس زمینه اون حذف بشه به همین سادگی.

لینک ادوبی اسپارک

اینم نتیجه خروجی ادوبی اسپارک فقط توجه داشته باشید برای انجام کلیه مراحل در سایت ادوبی باید یک اکانت داشته باشید، البته از ما اکانت خواست ،اگه از شما اکانت نخواست حتما در بخش نظرات به ما بنویسید.

سومین سایتی که نه تنها میشه گفت هوش مصنوعی فوق العاده ایی داره و تمام نقاط رو می‌تونه به راحتی تشخیص بده و کاملا رایگانه سایت hit paw هست، از نظر تشخیص سوژه سایت فوق العاده ایی هست ولی در مقابل رقبایی که در بالا معرفی کردیم بعضی ایراد هایی داره از جمله بعضی از مواقع عکس با لباس های سیاه رو نمیتونه تشخیص بده که این به رقبای قوی خود عیب بزرگی به حساب نمیاد، کار با این سایت به شدت راحته.

ابتدا وارد سایت hit paw میشویم و دکمه Choose file رو انتخاب میکنیم و وارد بخش مدیریت فایل ها میشویم بعد از انتخاب گزینه done رو (در سمت بالا به دور اون مستطیل نارنجی کشیده شده است)می‌زنیم.

بعد از آپلود عکس مدنظر گزینه ایی در پایین عکس ظاهر میشود(remove background-حذف بکگراند عکس) و روی اون گزینه کلیک میکنیم.

تمام پس زمینه عکس شما به همین راحتی پاک شد، جالب ترین قابلیت سایت که نسبت به رقبای خود متفاوت است، امکان مقایسه عکس بدون بکگراند با عکس دارای بکگراند است که میتوانید تغییر را کاملا احساس کنید.

لینک سایت hit paw

سایت inpixio یک سایت کاربردی برای حذف بکگراند و اضافه کردن بکگراند مطابق سلیقه شما است، قبلا سایت های معرفی کرده بودیم که تنها امکان حذف بکگراند داشتن ولی در این سایت شما به اصطلاح دستتون باز تره نسبت به بقیه سایت های مشابه، که البته کار های خیلی خفن مثل فتومونتاژ و کار های گرافیکی خفن نمیتونید بکنید ولی به هر حال سایت عالی در زمینه حذف بکگراند هست ، هم هوش موصنوعی خوبی داره و عکس رو خراب نمیکنه و هم خروجی با کیفیتی در اختیار شما میذاره.

خب خب در اول از همه شما وارد سایت inpixio (کلیک کنید) و از گزینه Choose a Photo رو انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه مدنظر یک صفحه ای به شکل زیر ظاهر میشود که عکس رو انتخاب کرده و گزینه open رو بزنید، البته توجه کنید که در کامپیوتر باید گزینه open رو بزید در موبایل فقط با یکبار کلیک روی عکس مد نظرتون و زدن گزینه done عکس به این سایت اپلود میشه.

شما بعد از انتخاب عکس حدودا 30 ثانیه صبر میکنید تا هوش مصنوعی سایت عکس شما را تحلیل کرده و بعد از آن شما وارد بخش ادیتور میشوید در بخش ادیتور به صورت خودکار بکگراند عکس شما حذف میشود و در منو سمت راست فهرستی از قابلیت ها به شما نشان داده میشه که میتونید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

پس از اتمام کار روی save your photo کلیک کرده تا پروژه شما ذخیره شود به همین سادگی ، برای استفاده از سایت inpixio میتونید روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت بشید.

inpixio لینک سایت

سایت FOTOR

پنجمین سایت که البته از سایت های خوب به شمار می آِید و شما میتوانید برای حذف بکگراند استفاده کنی سایت fotor هست و یکی از ابزار های خوب در زمینه حذف پس زمینه به شمار می آید.

طبق تصویر شما وارد سایت fotor میشوید سپس روی گزینه remove background now کلیک کرده و وارد بخش آپلود عکس میشوید.

در این مرحله شما باید روی گزینه open image کلیک کنید و عکس مد نظرتون رو آپلود بکنید.

بعد از از انتخاب عکس مدنظرتون روی گزینه open کلیک کنید و منتظر بشید تا عکستون آپلود بشه و بکگراندش حذف بشه، بعد از اتمام این مراحل شما میتونید عکستون رو که بکگراندش حذف شده رو دانلود کنید.

تـــــــوجه داشته باشید که شما در این سایت فقط میتونید از طریق گزینه free عکستون رو دانلود کنید و به غیر از این راه دانلود رایگان وجود ندارد.

البته سایت fotor برخلاف رقبای خود عمل کرده یعنی در نسخه رایگان یک عکس سایز کوچک در اختیار مخاطب قرار میدهد که در مقابسه با رقبا این سایت عملکرد خوبی نداشته است.

remove.bg
adobe spark
hitpaw
inpixio
FOTOR

تمامی این سایت ها توسط وبلاگ توکانچی معرفی شده اند❤
اگر این مقاله براتون مفید بود بنویسید که میخواهید همین ترفند رو با فتوشاپ هم یاد بگیرید؟

جهت معرفی سایت های بیشتر میتونید به ایمیل زیر پیام بدید.

support@tookanchi.com

میتوانید برای آموزش حذف بکگراند با کپ کات روی گزینه CAPCUT کلیک کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 18 میانگین: 4.6]

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *