توکانچی

دریافت یوسی رایگان پابجی(pubg)

دریافت یو سی(uc) رایگان پابجی(pub g)

سلام رفقا امیدوارم حالتون خوب باشه، تو این مقاله میخوایم بهتون یه ترفند برای دریافت یو سی رایگان پابجی بهتون یاد بدیم. قبل از هر چیز پابجی چیه؟

بازی پابجی

پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی first person (اول شخص) در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای موبایل و گوشی های اندرویدی به حساب می آید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در این بازی خوش ساخت شبیه به نسخه PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند.متاسفانه این بازی هم اکنون به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فیلتر شده. و دسترسی به آن با فیلتر شکن امکان پذیر هست.

مهم ترین ویژگی بازی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور و گرافیک باکیفیت آن است که این گرافیک بالا در نسخه پابجی کره بیشتر هم می‌شود. محیط آن کاملاً از روی نسخه کنسول و PC ساخته شده و تنها به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به پردازنده های کنسول و PC کیفیت کمتری دارد. شما می‌توانید به سادگی برای دانلود بازی پابجی اصلی برای گوشی اندروید از مایکت اقدام کنید، البته در مقایسه با دیگر بازی های اندرویدی این عنوان از لحاظ گرافیک و طراحی محیط بازی یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. بازی امکانات شخصی سازی به شدت متنوعی (از جمله انواع اسلحه، اسکین، لباس و…) داشته و طراحی اسلحه ها، کاراکترها، ماشین ها، خانه ها، لباس کاراکتر ها، محیط بازی و… با رعایت جزئیات و تا حد خوبی نزدیک به واقعیت انجام شده است. 

‏ برای برنده شدن در پابجی چه کنیم؟

‏اول از همه استراتژی داشته باشید شما میتوانید آموزش های این بازی جذاب را در مجله مایکت بخوانید. انواع مختلفی از اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که بسته به نیاز و سبک بازی می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر اهل نبرد های نزدیک و تن به تن هستید، ترکیب شاتگان و SMG توصیه می شود. اگر ترجیح می دهید تا خیلی درگیر نشوید و از دور حریفان را رصد کنید خوب است که یک مسلسل خودکار (Assault Rifle) به همراه یک اسنایپر یا اسلحه ای سبک تر را بردارید. مهم ترین مسئله این است که تایپ های مختلف اسلحه را بشناسید و با توجه به سبک بازی آن ها را انتخاب کنید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.4]

8 پاسخ

    1. سلام باید داخل گوگل سرچ کنی اکتیویژن cpرایگان داد بعد ساین هارو میاره تو وارد سایت تو کانچی بعد املو رمزو اسمتو میزنی بعد ۳ روز سبر میکنم داخل اکانتت نمیری بعد بهت میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *