توکانچی

دیگر برای ورود به مایکروسافت پسورد نیاز نیست!!

مایکروسافت

مایکروسافت در حال تسهیل کار برای کسانی از ماست که برای ردیابی گذرواژه های خود یا به خاطر سپردن رمزهایی که برای هر حساب استفاده کرده ایم مشکل تر است.

از این هفته ، غول فناوری در حال ورود به سیستم بدون رمز عبور برای مصرف کنندگان است ، بنابراین دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور برای دسترسی به حساب های مایکروسافت خود ندارید.

“هیچ کس دوست رمزهای عبور آنها ناخوشایند است. آنها یک هدف اصلی حملات هستید،” Vasu ارائه Jakkal، معاون شرکت مایکروسافت رئيس جمهور از امنیت، تطابق و هویت، در بیانیه ای گفت .

وی افزود: “با این وجود سالها آنها مهمترین لایه امنیتی برای همه چیز در زندگی دیجیتالی ما بوده اند .- از ایمیل گرفته تا حساب های بانکی ، سبد خرید تا بازی های ویدئویی.”

در حال حاضر ، کاربران مایکروسافت می توانند کل گذرواژه ها را حذف کرده و آنچه را که شرکت آن را “آینده بدون رمز” می نامد وارد کنند. مقامات شرکت می گویند ورود به حساب شما آسان تر و ایمن تر خواهد بود.

فرایند بدون رمز عبور بسیار ساده است و مایکروسافت دستورالعمل های مفصلی برای نحوه انجام آن دارد.

اما نکته اصلی این است که شما از برنامه ای مانند Microsoft Authenticator که به تلفن شما متصل می شود یا Windows Hello استفاده می کنید که به کاربران اجازه می دهد با چهره ، اثر انگشت یا پین خود وارد حساب خود شوند. مصرف کنندگان همچنین می توانند از یک کلید امنیتی استفاده کنند یا یک کد تأیید به تلفن یا ایمیل خود ارسال کنند – هر دو امن تر از یک رمز عبور ساده و قابل حدس هستند.


ورود بدون رمز به شما امکان ورود به برنامه های مایکروسافت مانند Outlook ، OneDrive و Family Safety را می دهد ، اگرچه ممکن است بلافاصله برای همه کاربران در دسترس نباشد.

این شرکت در مارس شروع به ورود به سیستم بدون رمز برای حساب های تجاری کرد.

و اگر با رمز عبور خود خداحافظی کنید و بعداً پشیمان شوید ، مایکروسافت می گوید همیشه می توانید آن را به حساب خود اضافه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *