توکانچی

رابط کاربری جدید سامسونگ به نام One UI 4در Galaxy S21

One UI 4

سامسونگ می تواند بتا One UI 4 را زودتر از آنچه فکر می کنید عرضه کند

انتظار می رود که رابط کاربری جدید ابتدا در سری Galaxy S21 عرضه شود.


سامسونگ به تازگی One UI 3.1.1 را برای سری Galaxy S21 عرضه کرده است و به نظر می رسد اولین بتا برای One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 دور از دسترس نیست.

به گفته یکی از کاربران  انجمن سامسونگ (h/t TizenHelp ) ، این شرکت در اواسط ماه سپتامبر One UI 4 را برای آزمایش بتا باز می کند. کاربر می گوید که به روز رسانی بتا ابتدا برای دستگاه های Galaxy S21 عرضه می شود.

در حالی که فرد ادعا می کند در حرفه ای است که دسترسی به اطلاعات مربوط به توسعه دهنده را امکان پذیر می کند ، ما به شما توصیه می کنیم این کار را با کمی نمک انجام دهید. با این وجود ، شواهد دیگری وجود دارد که نشان می دهد TizenHelp  به انتشار نسخه بتا قریب الوقوع One UI 4 اشاره می کند.

این نشریه ادعا می کند که سامسونگ در حال ساخت نسخه جدید سیستم عامل بتا برای سری Galaxy S21 در کره جنوبی است. با شماره ساخت G991NKSU3ZUHE همراه است ، که در آن “Z” نشان می دهد که این نرم افزار بتا است. خروجی ادعا می کند که این بتا جدید قرار است ماه آینده منتشر شود.

نکته دیگری از Geekbench آمده است. در حالی که لیست های معیار را می توان به راحتی جعل کرد ، در این لیست Galaxy S21 Ultra با سیستم عامل Android 12 ذکر شده است ، که نشان می دهد سامسونگ می تواند همین را در حال حاضر آزمایش کند.

در جاهای دیگر ، سامسونگ یکی از ماژول های Good Lock خود را برای نسخه اندروید 12 به روز کرده است. اولین ماژولی که پشتیبانی می شود One Hand Operation Plus است . تغییرات در به روز رسانی آن از پشتیبانی اندروید 12 اشاره می کند. این نشانگر دیگری است که نشان می دهد سامسونگ برنامه های خود را برای نرم افزار جدید آماده می کند.

سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد One UI 4 اعلام نکرده است. با این حال ، با توجه به همه این نکات ، ما می توانیم در چند هفته آینده از شرکت مطلع شویم. هنگامی که نسخه بتا One UI 4 در دسترس است ، برنامه اعضای سامسونگ باید اعلان را فاش کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

2 پاسخ

  1. مگه میشه مگه داریم ۱۵ ملیارد دلار برای اپل چرا برای سامسونگ نمیاد خاک توسره سازنده گوگل باید به سامسونگ میدادی نه به اپل فقط اپل خشگل نیست بقیه ی گوشی ها هم هستن مثل هواوی،شیائومی،لنوو و سامسونگ هم هستن.

    1. راست میگه فقط اپل نیست گوشی من شیائومی هستش باید میدادن به سازنده گوشی ها ۱۵ ملیارد پول فقط اپل نیستش که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *