توکانچی

معرفی گیمچی: بهترین سرویس کاهش پینگ و تحریم شکن

بهترین سرویس کاهش پینگ

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و توسعه دستگاه ها تعداد افرادی که رو به بازی ها و بازی ها انلاین اورده اند روز به روز در حال افزایش می باشد. بازی های انلاین به یکی از تفریحات افراد تبدیل شده است. مهم ترین مسئله در هنگام بازی کردن گیم های انلاین پینگ و اتصال مناسب جهت تجربه بهتر بازی می باشد.

پینگ در بازی های انلاین

اگر شما هم هر نوع بازی انلاینی اعم از پابجی یا کالاف دیوتی یا وارزون و یا فری فایر و گیم های دیگر می کنید. با توجه به وضعیت اینترنت ایران و اختلال های موجود بر روی اینترنت شما باید از سرویس های کاهش پینگ جهت بهبود کیفیت بازی های خود کنید. پینگ به مدت زمان رفت و برگشت دیتا بین دستگاه شما و سرور اصلی بازی یا سایت می باشد. کاهش پینگ کاری بسیار ساده است و با روش های مختلف انجام می شود.گیمچی یکی از سرویس های کاهش پینگ ایرانی می باشد که با اپلیکیشن اختصاصی خود همواره پینگ و پکت لاس کاربران را کاهش می دهد.

گیمچی بهترین سرویس کاهش پینگ

گیمچی ارائه دهنده dns گیمینگ و سرویس کاهش پینگ ایرانی با استفاده از اخرین تکنولوژی ها و کانفیگ سرور های خود با اخرین متد مورد استفاده برای کاهش پینگ و پکت لاس اقدام به راه اندازی سرویس dns اختصاصی خود کرده که شما می توانید به راحتی با تهیه اشتراک های گیمچی اقدام به استفاده از آن کنید گیمچی ارائه دهنده سرویس dns اختصاصی نیز می باشد. که شما می توانید با خرید این سرویس ها و نصب اپلیکیشن های گیمچی برای دانلود سریعتر و دسترسی به سایت های تحریم شده نیز داشته باشید.

تحریم شکن گیمچی

امروزه دسترسی به سایت های تحریم شده علیه کشور ما که سایت های بسیار حیاتی و ضروری میباشند به یکی از مسائل مهم بدیل شده. این سایت ها مانند برخی خدمات گوگل، چت جی بی تی، مایکروسافت، ادوبی و سایر سایت هایی که توسط برنامه نویسان یا افرادی که نیاز به دانلود دیتا های نرم افزار ها خود و یا گرافیست هایی که به دنبال استفاده از سایت های گرافیکی مانند فری پیک و غیره هستند را فراهم می آورد. با تحریم شکن گیمچی امکان دسترسی به تمامی سایت هایی که خطای 403 به کاربران ایرانی می دهند میسر شده است. پس با خیال راحت اقدام به خرید تحریم شکن گیمچی کنید.

کاهش پکت لاس در گیم

پکت لاس به میزان داده هایی گفته می شود که حین انتقال از کاربر به سرور های بازی یا سایت در میان راه از بین می روند. بنابراین هر چه پکت لاس کمتر باشد، میزان کیفیت بازی بیشتر میشود.برای کاهش پکت لاس می توانید از اپلیکیشن اختصاصی گیمچی بهره بگیرید.این اپلیکیشن با استفاده از سرور های داخل و خارج ایران موجب دسترسی بهتر شما به سرور های بازی ها شود.

اپلیکیشن اختصاصی گیمچی

گیمچی با ارائه اپلیکیشن های اختصاصی هر سیستم عامل سعی در استفاده راحت تر کاربران از خدمات خود را دارد. اپلیکیشن اندروید گیمچی در حال حاضر بهره برداری شده است و شما عزیزان می توانید این اپلیکیشن را از سایت خود گیمچی دانلود کنید. همچنین اپلیکیشن ویندوز و ایفون گیمچی نیز طبق صحبت های انجام گرفته با این مجموعه در حال طراحی و اماده سازی میباشد. امیدواریم تا گیمچی به زودی تمامی اپلیکیشن های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن منتشر کند و موجب افزایش رضایت کاربران شود.

بهترین سرویس دی ان اس گیمینگ

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط گیمچی سرویس dns گیمینگ گیمیچی میباشد. این سرویس با بهره گیری از اپلیکیشن اختصاصی گیمچی موجب کاهش پینگ و استفاده از بازی هایی که سرور های ان ها دچار مشکل هستند اعم از پابجی می باشد. شما با خرید dns گیمینگ اختصاصی گیمچی می توانید از خدمات کاهش پینگ و سرعت بالای بازی و ریجیستر عالی استفاده کنید.

خرید dns مخصوص کنسول

اگر شما هم کنسول بازی مانند ps5 یا xbox دارید باید از سرویس dns مخصوص کنسول گیمچی استفاده کنید. این سرویس با بهره گیری از جدید ترین روش ساخت dns برای کنسول ایجاد شده و موجب دسترسی شما به بازی های وارزون میشود. با خرید این محصول به شما 4 ای پی سرور دی ان اس که یکی در کشور ترکیه و المان و 2 سرور در کشور ایران قرار دارد که می توانید از این ای پی ها استفاده کنید. با وارد کردن این dns ها می توانید از بازی های انلاین خود بهترین تجربه را دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *