توکانچی

اجبار اینستاگرام به درج تاریخ تولد کاربران!

اجبار اینستاگرام به درج تاریخ تولد

اینستاگرام به زودی تمام کاربران را هنگام ثبت نام در این شبکه اجتماعی پر طرفدار ملزم به درج تارخ تولد خود می کند این از تلاش های جدید فیسبوک مالک این شرکت برای معرفی سرویس محافظت از کودکان زیر 18 سال در مقابل محتوا های پرخطر و غیر مناسب است.


این الزام تنها دو روز قبل از آغاز اجرای طرح طراحی مناسب سن بریتانیا ، مطرح شده است. این طرح از شرکت ها می خواهد تا کاربران کودک را شناسایی کرده و برای حفاظت از داده های شخصی آنها ، تلاش برای تغییر رفتار آنها و اولویت دادن به رفاه آنها تلاش ویژه ای انجام دهند.

از کاربران جدید خواسته شده است تاریخ تولد خود را به عنوان بخشی از مراحل ثبت نام در برنامه از سال 2019 وارد کنند ، اما برای اولین بار از کاربران فعلی خواسته می شود که سن خود را هنگام باز کردن برنامه تعیین کنند. در کوتاه مدت ، رد درخواست باعث می شود تا پست های اینستاگرام که حساس هستند مشخص شوند. با این حال ، اینستاگرام در نهایت کاربران را ملزم می کند تا روز تولد خود را برای ادامه استفاده از برنامه اضافه کنند.

در بیانیه شرکت آمده است: “این اطلاعات به ما امکان ایجاد ویژگی های ایمنی جدید برای جوانان را می دهد و به ما اطمینان می دهد که تجربیات مناسب را برای گروه سنی مناسب ارائه می دهیم.” “نمونه های اخیر شامل تغییراتی است که ما در ماه مارس برای جلوگیری از ارسال پیام توسط افراد بزرگسال به افراد زیر 18 سال که آنها را دنبال نمی کنند ، انجام دادیم ، و ماه گذشته ما حساب های جدید متعلق به افراد زیر 16 سال را به صورت پیش فرض به صورت خصوصی تنظیم کردیم.”


مجموعه دیگری از سیاست های جدید این شرکت باعث شد تبلیغ کنندگان نتوانند مخاطبان زیر 18 سال را با استفاده از هرگونه اطلاعاتی غیر از اطلاعات جمعیت شناختی اصلی خود مورد هدف قرار دهند. این نیز به شرکت کمک می کند تا طرح طراحی مناسب سن را رعایت کند.

شرکت هایی از جمله TikTok و Google نیز در ماه گذشته تغییرات مهمی در نحوه رفتار با کاربران کودک ایجاد کرده اند . اما همه اظهار نکرده اند که قوانین آینده انگلستان دلیل عجله به روز رسانی محصولات است. ماه گذشته ، سخنگوی شرکت فیس بوک در بیانیه ای گفت که این اقدام برای تشدید تنظیمات حریم خصوصی برای کودکان “بر اساس هیچ قانون خاصی نیست ، بلکه بر اساس آنچه برای امنیت و حریم خصوصی جامعه ما بهترین است” انجام شده است.

در حالی که اینستاگرام نیازی به استفاده از مدارک برای صحت تاریخ تولد خود ندارد ، این شرکت از تکنیک های مختلفی برای شناسایی کودکانی که اطلاعات جعلی را به عنوان بخشی از مراحل ثبت نام وارد کرده اند ، استفاده می کند. جزئیات خاص برای جلوگیری از دور زدن آنها مخفی نگه داشته می شود ، اما گاردین می داند که سیگنال هایی مانند فهرست دوستان کاربر می تواند حساب ها را برای بازرسی بیشتر پرچم گذاری کند.

جدیدترین به روزرسانی اینستاگرام یک روز پس از آن رخ می دهد که راشل دو سوزا ، کمیسر کودکان بریتانیا ، خواستار بررسی سن اجباری به صورت آنلاین شد. دی سوزا در مصاحبه ای با دیلی تلگراف گفت که شرکت های رسانه های اجتماعی مجبور خواهند شد تأیید سن “قوی” را معرفی کنند.

“در نهایت ، سیستم عامل ها نمی توانند از کودکان به صورت آنلاین محافظت کنند مگر اینکه بدانند این بچه ها کی هستند. آیا عالی نخواهد بود اگر شرکت های فناوری این کار را داوطلبانه انجام دهند و مسئولیت های خود را جدی بگیرند ، نه اینکه سعی کنند از آن اجتناب کنند. مطمئناً ، آنها نمی خواهند کودکان به صورت آنلاین به این موارد دسترسی داشته باشند. آنها فقط باید گلوله را روی این گاز گاز بگیرند. “

علاوه بر طرح طراحی متناسب با سن ، که نیاز به بسترهایی برای طراحی سایت های خود به شیوه کودک محور دارد اما به طور خاص تأیید سن را اجباری نمی کند ، انگلستان قبلاً قانونی را تصویب کرده است که باعث می شود پورنوگرافی آنلاین مجبور شود در پشت فناوری تضمین سن پنهان شود. به با این حال ، دولت مفاد به اصطلاح “ممنوعیت پورنو” را بیش از دو سال به تأخیر انداخت و در نهایت برنامه های اجرای قانون را به طور کامل در اکتبر 2019 لغو کرد.

علاوه بر نسخه های ساده تأیید سن ، مانند اسکن شناسه های قانونی یا پیوند با پایگاه های داده دولتی ، برخی از شرکت ها در حال حاضر فناوری تجزیه و تحلیل صورت را ارائه می دهند که می تواند سن کاربر را بر اساس عکس سلفی تخمین بزند. این فناوری در حال حاضر به طور گسترده در چین مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که به اجرای قوانین برای محدود کردن میزان بازی های ویدئویی کودکان می تواند کمک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *